CRNI STIHOVI

18.06.2020.



slika: digital art


Doći će dan kad ćeš čitati moje stihove
sa rimom i bez nje kao harmonije moje duše
pogledaj, čitav Kozmos, moje crne suze
i moje oči crne od patnje i ljepote.

Patnici dolaze na put bez povratka
i odlaze putom na kojem su kola mnoga,
kola su mnoga, ali je put samo jedan,
obični ljudi sa neobičnim teretima.

Ograničeno naše iskustvo i naše spoznaje,
fantazije divljaka na krilima stare mudrosti
moje tijelo, moja duša, moje srce slobodno
u bolnoj božanskoj beskonačnoj inspiraciji.

Toliko neizvjesnosti i goli stih moj,
golota moja čista, pokrivena plaštem
ležim prekriven na kamenu hladnom,
vizija smrti bez života i emocija.

To Božja volja je
i sudba o kojoj sam sanj'o
besprijekorno nužna,
buketom i vijencem od crvenih ruža
isprati jednog bijednog sužnja.

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=69605

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.