PIJANSTVO RIJEČI

03.12.2018.


Image and video hosting by TinyPic

Zapravo, gledah usne vrele
i neprimjetno sam zagledo
kožne lijepe sandale njene,
jer ništa ne htjedoh,
nego iz te tame poznog trenutka,
sramote i gorčine,
tren neke ljepote nježne,
gdje sve zaboraviti mogu
i nevino kao dijete
osjetiti grudi njene meke,
pomirisah kosu bujnu
i kao da svu volju njenu oćutjeh
i moleć' i proseć' rekoh:
bolesnu mi dušu izliječi,
moj um prosvijetli,
da razbijem ovaj ledeni kamen
umrle duše znamen
i moje usne zadrhtaše nijeme
u jednom danu bez trajanja,
kao da nužnost stroga okova vrijeme,
učini da dođem do predaha
i da moja ljubav
bude satkana kao lunine mijene,
vrati mi ufanje i nadu davnu,
da vidjeti mogu
kako bogovi sve od mjere stvore,
za svijet i za ljepotu spreme,
bolesnu moju dušu izliječi,
bolesnu od pijanstva riječi!


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=71197

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.