MOJ MALI BOG

24.03.2015.


Image and video hosting by TinyPic

Mila moja - ti moj mali si Bog
i života niti izbrojati bih mogao sto,
da srce i ljubav, ta oštra zublja,
probode naše duše kao strijela mukla.

Mila moja - ti moj mali si Bog,
to bijaše prisiljen umirat' u zoru
kao nevino dijete bez nada i bos,
jer od Tebe napraviše raspela teška,
da je svaki okov i klin na tijela meka
ludost knjaza što je beskonačnu muku
kao divlji vožd među stotinu ruku
prinio nebu kao posljednju svjetsku žrtvu.

Ljubi me! ljubi me! moj mali Bože,
zlatnu svadbu pripremit će Nana
i ja ću biti ponovno živ i drug mili,
koji će biti sa tobom
i dijeliti koricu hljeba
kao svijetla sazviježđa neba.


4.6.2011.


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=65127

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.