POVEDI ME

02.11.2020.



slika: digital artist


Povedi me,
ako ideš tako daleko
u nepoznati svijet
preko ovih sinjih mora,
a ne znaš puta sigurna,
nego je put tvoj kao lutanje,
povedi i mene.

Ako trebaš dečka
i ako trebaš nekoga
tko se veseli tvojim danima
i tko ide putovima svog srca
i slijedi želje svojih očiju,
povedi i mene.

Ako su zvijezde noćne
orijentiri na tvom putu,
a topli vjetar Božji dah
na leđima velikih jarbola
i ako je tvoja posada jaka,
povedi i mene.

Ako ćeš se nastaniti
na mjestu dobre vode
i ako će sreća čovjekova biti,
da se veseli i čini dobro za života,
a da su tvoja djela sveta,
povedi i mene.

Ako ćeš ljude plašiti
Pravdom i Bogom,
a ne nekom odlukom ludom
i ako sa tvojih crvenih usnana
nema ništa od ispraznosti,
povedi i mene.

Ako će sloboda biti tvoja odluka
kao duboki zdenac u vrtu
iz koje vodu živu
piju mnogi znani i neznani
i ako je život sav o ljupkosti,
povedi i mene.

Ako će istina biti
tvoja posljednja riječ
kao mjera svih stvari,
a ludost bezumlje kojeg se klonim,
kako bi svjetlost bila ono što molim,
povedi i mene.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.