U TVOM ĐARDINU

03.03.2017.


Image and video hosting by TinyPic

u tvom đardinu je ljubav
kao povjetarac što ćarlija
- vidim je preko plota

u tvom đardinu ljubav uznosi
mlade pupove poput zvijezda
- vidim je preko plota

u tvom đardinu ljubav boja
crvene listove tulipana
- vidim je preko plota

u tvom đardinu plamen ljubavi
osvjetljava moje srce
- pozvala si me na kavu

u tvom đardinu moje je srce bistro
kao razum i njegova iskra
sija u mome tijelu
- ispijam kavu kao nektar života

i stvara bolan nemir u mome srcu
i ja sam pun čežnje za tobom
- dotakne me tvoja mirisna kosa

ali ne otkrih
što je tajna moga postojanja
što je tajna postojanja
da i ovom zemljom
protječe životna krv ljubavi

tajna života je kretanje
postojim toliko dugo
koliko i kretanje

ako se prestanem kretati...
nestat ću
i je li to tajna moga postojanja

ili je tajna moga postojanja
naći Boga u svetištu vlastita srca





http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic35.php


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.