RAČUN MOJIH GRIJEHOVA

24.05.2019.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital art

Neka mi Bog ne računa moje grijehe,
jer su oni strahoviti
i kod najmanjih mojih grešaka
čovjek nije dostojan Boga
niti je Boga dostojno,
da se sjedini sa bijednim čovjekom
pa ipak nije Boga nedostojno,
da čovjeka izvuče iz njegove bijede,
ako kažemo, da je čovjek previše malen,
previše sitan, da bi zavrijedio
da ga Bog izvuče iz bijede,
onda bismo očigledno
morali biti vrlo veliki,
da o tome ispravno sudimo.

O, Bože, dužniče naš,
dužniče po svojim obećanjima,
obećao si molitvama pravdu,
obećao si nam spas,
jer spas nije u našoj moći,
zato molimo za njega,
o, Bože, dužniče naš,
jer se pravednik uzda u tebe
i jer se nada,
a u protivnom pravednik se ne smije
uzdati u tebe
i ne smije se nadati,
već se sam mora potruditi
da postigne ono sto želi.

Tko bi mi onda
računao moje grijehe,
jer su oni strahoviti
i kod najmanjih mojih grešaka
i kakve bi mi kazne bile
o Bože, svetosti moja,
čovjek ne može podnijeti
teret odgovornosti!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.