LAKMUS PAPIR

18.04.2015.


Image and video hosting by TinyPic

Mislim da je Australija
prilično nježna,
nježna i emotivna,
a meni to odgovara,
tako da sam sa vremenom
i ja postao takav,
kao da sam od lakmus papira,
tanak i sa svakim trunom
dižem se sa bunom.

I svoj mojoj djeci
sve pođe prilično lako
kada oslobodismo se zavičaja,
ugledasmo Južna mora,
koja bijahu za nas tamna,
kao dva majčina oka.

Mislim da je Australija
jako nježna i duboka,
kao tamna Južna mora,
kojem plićine jesu ova gora,
da na svakoj hridi
po jedan galeb sidi
što krumpirić zoba,
a ja kao da sam od lakmusa
i svaka moja mijena
svoje tkanje preda,
da na ćilimu crvenom
svo mnoštvo sjeda.


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=66398

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.