DNEVI GORČINE

28.10.2018.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital art

Hladni vjetar ugrijao je moje lice,
sva se duša kao val lud premeće,
stojim pokraj mora kao sjena nijema
prizivam sjećanja od boli i jauka,
ovo su znaci patnje i plača
mnogo ljubavi bit će sjenom koja jača.

Sada, sve je otišlo sa vjetrom,
samo patnja u samoći postoji
more nije mirno kako vidim,
je li to ono na što je Bog pokazat’ smio
strastveni morski vali,
more mirno i oluja na horizontu nagli?

Duša moja sva se pod morem sakri,
je li to jedno i drugo iste snage,
vjetar otpuhne buduće sjajne nade?

Samo Istina može me učiniti slobodnim,
ako hoćeš otići i na krilima me ponijeti,
nosi me na svojim krilima
duboko prema moru i grebenu visoku.


Zlatan Gavrilović Kovač

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.